جذاب و حرفه ای مانند آئورس

گیگابایت (GIGABYTE)، از بزرگترین شرکت های تولید کننده سخت افزار است که در سال 1986 و در شهر تایپه کشور تایوان توسط ”پی چنگ یه” تاسیس شد. تولیدات گیگابایت توسط شرکت های بزرگی در سطح جهانی مورد استفاده قرار گرفته است و از مهم­ترین آنها می­توان به مادربرد ها و صفحه نمایش­های این شرکت اشاره کرد که جزو باکیفیت ترین ها هستند. این کمپانی محصولات گیمینگ خود را تحت نام برند آئورس (AORUS) عرضه می­کند. سری محصولات آئورس جزو محبوب­ترین ها در نزد قشر گیمر هستند و اگر علاقه­مند به محصولات گیمینگ باشید به­حتم نام این سری به گوشتان خورده است.



آئورس فعالیت خود را در زمینه ی تولید محصولات گیمینگ و در کشور سنگاپور آغاز کرد. این زیر برند، موفق به تولید محصولاتی نظیر مادربرد، کارت گرافیک، حافظه های SSD، هدست  و به تازگی صفحه نمایش برای گیمرها شده است. جدیدترین عضو خانواده ی آئورس صفحه­نمایش­های گیمینگ هستند که با ظاهر و ویژگی های جذاب، نظر بسیاری از گیمرهای جهان را به خود جلب کرده اند.

طی 2 سال اخیر صفحه­ نمایش­های قدرتمندی از سری آئورس عرضه شده اند که هرکدام ویژگی های خاص خود را دارا هستند. اما به تازگی عرضه ی  یک مدل جدید، علاقه­مندان بیشتری را به سمت این برند کشانده است. صفحه نمایش گیمینگ آئورس مدل FI27Q-P که اخیرا نیز وارد کشورمان شده است با فناوری های اختصاصی و متعدد خود، علاقه­مندان زیادی را جذب خود کرده است. در ادامه این مطلب به دنیای آئورس پا گذاشته و به بررسی این صفحه نمایش گیمینگ می­پردازیم.



آئورس از ابتدا توجه ویژه ای به راحتی کاربران داشت و همین نکته موجب تعبیه ی فناوری های گوناگونی در سری آئورس شد که یکی از آن ها Blue Light Reduction و دیگری Flicker-Free است. وظیفه ی این دو کاهش میزان خستگی و عدم آسیب رسانی به چشم کاربر در استفاده ی طولانی مدت است و تاثیر مثبتی برروی چشمان کاربر می­گذارد.

از آنجایی که گیمرها سخت پسندترین قشر دنیای فناوری هستند، کمتر محصولی پیدا می­شود که بتواند رضایت آن ها را جلب کند. اما آئورس به خوبی از این موضوع مطلع هست و محصولات خود را دقیقا مطابق با نیاز کاربران می­سازد. برای مثال بازی های سبک شوتر نیاز مبرمی به دقت و سرعت بالا دارند و گیمرها از هر کمکی در این زمینه استقبال می­کنند. دو فناوری این مدل که AIM STABILIZER و GAME ASSIST نام دارند کمک بسزایی در هنگام بازی کردن می­کنند که به ترتیب، برای نشونه گیری دقیق تر و اختصاصی کردن علامت ضربدر (CROSSHAIR) به کار می­روند. مشاهده ی میزان فعالیت سیستم برای نه تنها گیمر ها بلکه برای خیلی از کاربران نیز مهم است. خیلی از بازی های امروزه این امکان را نصف و نیمه به کاربر داده یا اصلا نمی­دهند. قابلیت DASHBOARD سری آئورس این امکان را به کاربر می­دهد تا بر فعالیت های سیستمی خود در هنگام بازی نظارت کند. فعالیت مانند سرعت فن، مقدار فریم، دمای سی پی یو و... که امکان شخصی سازی دارند و می­توانید انتخاب کنید کدام را ببینید و کدام را خیر.



مدل FL27Q-P با ساختار ارگونومیکی که دارد می­تواند در جهت های گوناگونی تنظیم شده و حتی امکان چرخش 90 درجه ای صفحه نمایش را به کاربر بدهد. صفحه نمایش این محصول زاویه دید 178 درجه ای را در کنار نرخ بروزرسانی 165 هرتز دارا بوده و سرعت پاسخگویی یک میلی ثانیه ای را چاشنی کار کرده است. همچنین به لطف نور پس زمینه ی ELED هر پیکسل از صفحه نمایش این مدل 12 رنگ را پخش می­کند.

برروی بدنه پورت های HDMI، DISPLAY PORT، خروجی هدفون، ورودی میکروفن و پورت USB 3.0 تعبیه شده است. پورت USB  این صفحه نمایش توان خروجی 5V/1.5A را دارا است که به کمک آن می­توانید دستگاه هوشمند خود را شارژ کنید. بدنه ی این مدل از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و دارای نورپردازی RGB هست که ظاهر جذابی را به این صفحه نمایش داده و می­توانید این نورپردازی را در حالت ها و رنگ های مختلف تغییر دهید. وزن کلی این صفحه نمایش با احتساب پایه 11.9 کیلوگرم و بدون احتساب پایه 8 کیلوگرم است.


FL27Q-P که به عنوان پرچمدار سری آئورس شناخته می­شود با ویژگی های متعدد و ظاهر جذاب خود می­تواند بهبود های قابل توجهی را در بازی کردن یک گیمر ایجاد کند. تجربه ی کار با همچین محصولی تنها برای یک گیمرها لذت بخش نیست و هر کاربری می­تواند تفاوت این مدل را با دیگر صفحه نمایش های بازار متوجه شود. در نهایت اگر بدنبال صفحه نمایش های گیمینگ هستید، این محصول را می­توانید مدنظر برای خرید قرار دهید.

برای تهیه ی این محصول از سری آئورس می­توانید به آواژنگ، وارد کننده ی محصولات گیگابایت مراجعه کرده و با 3 سال ضمانت آواژنگ از وبسایت یا نمایندگی های سراسر کشور تهیه کنید.