نمایشگری از گیگابایت هدیه ای برای چشمان شما


گیگابایت (GIGABYTE)، از بزرگترین شرکت های تولید کننده سخت افزار است که در سال 1986 و در شهر تایپه کشور تایوان توسط ”پی چنگ یه” تاسیس شد. تولیدات گیگابایت توسط شرکت های بزرگی در سطح جهانی مورد استفاده قرار گرفته است و از مهم­ترین آنها می­توان به مادربرد ها و مانیتورهای این شرکت اشاره کرد که جزو باکیفیت ترین ها هستند. زیر برند این کمپانی که با نام آئورس (AORUS) شناخته می­شود وظیفه تولید محصولات گیمینگ را به عهده دارد. اگر به محصولات گیمینگ علاقه داشته باشید حتما نام آئورس را شنیده اید.



آئورس فعالیت خود را در زمینه ی تولید محصولات گیمینگ در کشور سنگاپور آغاز کرد. این زیر برند، موفق به تولید محصولاتی نظیر مادربرد، کارت گرافیک، حافظه های SSD، هدست  و به تازگی صفحه نمایش برای گیمرها شده است. جدیدترین عضو خانواده ی آئورس مانیتورهای گیمینگ هستند که با ظاهر و ویژگی های جذاب، نظر بسیاری از گیمرهای جهان را به خود جلب کرده اند.



مانیتور های ارگونومیک سری آئورس در دو مدل خمیده و تخت عرضه می­شوند که قابل تنظیم در جهت­های مختلف هستند. نورپردازی RGB استفاده شده در پنل پشتی این سری ظاهری جذاب، خشن و گیمر پسند به آن داده است. اما جذابیت این مانیتورها تنها در ظاهرشان نیست. این سری دارای فناوری های اختصاصی هستند که در تمام مدل ها استفاده شده است. فناوری هایی مانند AIM STABLIZER، DAHSBOARD، GAMEASSIST، OSD SIDEKICK و ANC 2.0 که در ادامه بیشتر راجع­ به آن­ها صحبت می­کنیم.



به لطف فناوری GAME STABILIZER می­توانید در بازی های شوتینگ با کمترین خطا نشونه گیری کرده و با سرعت بیشتری بازی کنید. در بعضی مواقع بازی های شوتینگ دارای علامت ضربدر (CROSSHAIR) نیستند، یا امکان شخصی سازی علامت را به کاربر نمی­دهند. فناوری اختصاصی آئورس با نام GAME ASSISTANT، امکان اضافه و شخصی سازی کردن این علامت را برای شما در تمام بازی­ها ممکن می­کند. فناوری DASHBOARD سری آئورس نیز این امکان را به شما می­دهد تا متوجه ریزترین فعالیت های سیستمی خود مانند مقدار فریم، حرارت سی پی یو، سرعت فن و... در هنگام بازی بشوید. همچنین با فناوری اختصاصی ANC 2.0 می­توانید تجربه ی صدایی دلنشین و بدون نویز را با اتصال هدفون خود به این مانیتور تجربه کنید. صفحه نمایش­های این سری امکان تنظیم از طریق کیبورد را با قابلیت OSD SIDEKICK در اختیار کاربر می­گذارند و امکان دریافت آپدیت را با این قابلیت میسر می ­کنند.