لوازم جانبی بررسی پاوربانک و جامپ استارتر RAVPower RP-PB063 ؛ وسیله‌ای ضروری برای خودروی شما

‏ 31‏ شهریور ‏1399‏

ابداع پاوربانک برای گوشی‌ها یکی از کاربردی‌ترین ایده‌های چند سال اخیر است؛ اما خوشبختانه امروزه حتی برای خودرو هم نوعی پاوربانک در دسترس است و اگر باتری ماشین‌تان خالی یا ضعیف شود، می‌توانید با جامپ استارتر (Jump Starter) آن را روشن کنید. در این نوشتار به نقد و بررسی پاوربانک و جامپ استارتر راوپاور RP-PB063 می‌پردازیم.

کیت جامپ استارتر RAVPower RP-PB063 در ظاهر یک پاوربانک معمولی است و می‌توانید گوشی، تبلت و هر وسیله مبتنی بر USB دیگری را با آن شارژ کنید. اما RP-PB063 راوپاور قادر به روشن کردن خودروی شما نیز است. کافی است کلاپ یا گیره‌های اتصال به باتری را به آن وصل کنید تا به جامپ استارتر تبدیل شود.

برای معرفی کامل، آزمایش عملی و بررسی کیت جامپ استارتر خودرو RP-PB063 راوپاور با ما همراه شوید.

مقدمه

راوپاور (رَو پاور) یک برند بزرگ لوازم جانبی موبایل است که طیف وسیعی از شارژر، باتری، پاوربانک و جامپ استارتر و لوازم جانبی آنها را روانه بازار کرده است. محصولات راوپاور در اغلب نقاط دنیا یافت می‌شود و یک برند بزرگ است که ادعاهای بزرگی هم دارد. بسیاری کمپانی راوپاور را از نظر اعتبار و کیفیت با Anker و Aukey مقایسه می‌کنند.

کیت جامپ استارتر مورد بررسی ما RAVPower Element+ RP-PB063 با ظرفیت اسمی 14000 میلی آمپر ساعت (51.8 وات ساعت) بوده که شدت جریان پیک (لحظه‌ای) آن به 1000 آمپر می‌رسد. این جامپ استارتر از فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 برای شارژ کردن گوشی و تبلت هم بهره می‌برد. همچنین جامپ استارتر RP-PB063 راوپاور از درگاه شارژ هوشمند iSmart و چراغ قوه بزرگ نیز بهره می‌برد.به ادعای سازنده، جامپ استارتر - پاوربانک RAVPower Element+ RP-PB063 موفق به اخذ تأییدیه Qualcomm Quick Charge 3.0 برای شارژ سریع با فناوری کوییک شارژ 3.0 شده است. فناوری مزبور در بسیاری از گوشی‌های جدید امروزی یافت می‌شود.به گفته سازنده کیت جامپ استارتر RAVPower Element+ RP-PB063 قادر به استارت زدن انواع خودروهای بنزینی و دیزلی 12 ولتی با حجم موتور تا 7 لیتر است. البته این موضوع در ادامه بطور جداگانه توسط شهر سخت افزار بررسی می‌شود. همچنین راوپاور ادعا می‌کند جامپ استارتر +Element ظرف 6.5 ساعت به طور کامل شارژ می‌شود. با توجه به اندازه کوچک و وزن نسبتاً کم آن، این جامپ استارتر به راحتی قابل حمل است تا در مواقع اضطراری کاربر را از روشن نشدن خودرو نجات دهد.

این جامپ استارتر از فناوری اختصاصی iSmart راوپاور نیز بهره می‌برد که به ادعای سازنده به طور هوشمند بهترین و مناسب‌ترین شدت جریان را برای شارژ سریع و ایمن وسایل مختلف انتخاب می‌کند. در ادامه به بررسی ظاهری و معرفی کامل کیت جامپ استارتر RAVPower Element+ RP-PB063 می‌پردازیم.

راوپاور یک برند پرمدعا با محصولات بروز است که انتظار زیادی هم از آن می‌رود.