مانیتور‌های 4K آئورس گیگابایت معرفی شدند | آوامگ

سال ۲۰۱۹ بود که شرکت گیگابایت، اولین مانیتور تاتکتیکی جهان را تحت ساب برند آئورس معرفی کرد. حال پس از دو سال، این کمپانی به روند تولید مانیتور‌های تاکتیکی گیمینگ با مدل‌های ۳۲ اینچ (FI32U)، ۴۳ اینچ (FV43U) و ۴۸ اینچ (F048U) با رزولوشن UHD 4K و اتصال HDMI 2.1 ادامه می‌دهد. سری جدید مانیتور‌های 4K آئورس، آماده هستند تا بازی‌های عظیم را برروی صفحه نمایش عظیم خود اجرا کرده و سر و صدایی به پا کنند.

مانیتور‌های تاکتیکی گیمینگ AORUS 4K تمام زوایای مربوط به نسل جدید بازی‌های را تحت پوشش قرار می دهد. به لطف پنل OLED 4K شاهد پشتیبانی از درگاه HDMI 2.1، نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز و مدت زمان پاسخگویی خارق‌العاده 0.5 میلی ثانیه در این سری هستیم. سه گانه‌ی تازه نفس آئورس-گیگابایت می‌توانند گیم پلی‌های گوناگون را بسیار روان و با جزئیات شگفت انگیز ارائه دهند. پشتیبانی کامل از جدید‌ترین کارت گرافیک‌های موجود در بازار را دارند و امکان بازی کردن فوق العاده سریع را برای گیمر فراهم می‌کنند. DISPLAYHDR 1000 این سری دارای گواهی‌ VESA است که وجود رنگ‌هایی با جلوه‌ی طبیعی را تضمین می‌کند. اما از تمام این جزئیات مهم تر، وجود DNA تاکتیکی افتخار آمیز آئورس در سری AORUS 4K است. ویژگی مزبور با عملکرد‌های تاکتیکی منحصر به فرد آئورس مانند BLACK EQUALIZER، AIM STABILIZER، ACTIVE NOISE CANCELLING و سایر موارد تقویت شده که برای بازی به گیمرها کمک می‌کند تا نهایت لذت را از بازی خود ببرند.

ساب برند آئورس با اولین مانیتور تاکتیکی گیمینگ جهان، جامعه‌ی رایانه‌های شخصی را به وجد آورد و امروزه نیز با فناوری پیشیرفته نمایشگر و دانش فنی بازی بزرگتر،سریع‌تر و حرفه‌ای‌تر عمل می‌کند. مانیتور‌های تاکتیکی گیمینگ گیگابایت AORUS 4K هم اکنون به رسمی عرضه شده‌اند.

techpowerup