بازطراحی نسخه‌ی موبایل موتور جستجوی گوگل، تنها برروی نتایج تمرکز خواهد داشت | آواژنگ

به زودی شاهد جستجوی هوشمندانه‌تری از گوگل بر روی تلفن همراه خود خواهید بود. گوگل در حال انجام یک بازطراحی گسترده و بصری برای نسخه موبایل موتور جستجو خود است که به لطف آن، کاربر می‌تواند برروی نتایج و محتوا تمرکز بیشتری داشته باشد. زین پس صفحات نتایج حاوی طراحی لبه به لبه با متون بزرگ‌تر، سایه‌های کمتر و استفاده هدفمند‌تر از رنگ‌ها هستند. رنگ هایی که به کاربر کمک خواهند کرد تا  سایه روشن‌های  مهم را سریع‌تر مشاهده و دریافت کنند. بنا به اعلام گوگل، طراحی جدید موجب می شود تا جستجویی بسیارسریع تر و نتیجه ای مناسب تر داشته باشید.

طراحی جدید قرار است «گوگلی»‌تر از گذشته باشد، گوگلی تر به این معنا که در هر جستجو ، تصویرهایی با اشکال گرد و فونت اختصاصی بیشتری یافت می شود. طبق گفته‌های گوگل، قرار است به‌روزرسانی جدید به زودی برای تمامی تلفن‌های هوشمند منتشر شود.

شاید بازطراحی مذکور، بازطراحی عظیمی نباشد، اما به هرحال یک تغییر خوب و مناسب به حساب می‌آید. گوگل تاکید زیادی برروی سرعت طراحی جدید دارد به طوری که جلوه‌های بصری تعبیه شده به کاربر کمک خواهد کرد تا در زمان کمتری نتایج مورد انتظار خود را بیابد و آن‌ها را مشاهده کند. 


engadget.com